onsdag den 26. januar 2011

Så kom den endelig


Så lykkedes det endelig. Her er den søde pige i sin fine trøje. Jeg er selv meget tilfreds, og da vi har været nødt til at tage billeder med hende indeni, må man også gå ud fra at hun er ret glad for den. Jeg synes, at farverne er meget bedre i denne her udgave end i den originale, og jeg er ret imponeret over hendes evne til at farvekomponere. (Ok, hun fik lidt hjælp af sin mor, som er en haj til det med farver, men hun var selv meget på banen også). Trøjen er strikket i Arwetta, som er en favorit, som er rigtig dejligt at strikke i og giver et lækkert resultat.
Så nu kan jeg med god samvittighed kaste mig over mine andre projekter...

5 kommentarer:

  1. Super flot trøje - og farverne er bare helt i top.

    SvarSlet
  2. SÅDAN SÅDAN SÅDAN!!!!! Hvor er den bare blevet fantastisk, føles som om du har strikket på den i evigheder :-) Jeg er også meget imponeret over valget af farverne, det er helt vildt godt!

    SvarSlet
  3. Den er bare SÅ fin, søde. Hold op hvor har du også lagt mange timers arbejde i det projekt - du har alt mulig grund til at være tilfreds :-)

    SvarSlet
  4. den er da rigtig dejlig og dattern ser rigtig glad ud, så tror på hun er tilfreds med den.

    SvarSlet