lørdag den 9. oktober 2010

Josephines cardigan

Her er mit for tiden sjoveste projekt. Min søde (og meget modebevidste) 11årige niece har fundet en cardigan, som hun ikke kan leve uden. I hvert fald ville hendes liv blive klart lykkeligere hvis den boede i hendes klædeskab. Men hendes mor synes at prisen var lige i overkanten. Og jeg er jo ikke fri for at være temmelig stolt over at en 11årig mente, at sådan en kunne jeg da sagtens lave, og så kunne hun også selv vælge farverne.
I øjeblikket er jeg nået hertil og det er ret hyggeligt fjernsynsstrik. Jeg elsker at lave stribede ting, det er altid så sjovt at se hvad der sker, når den nye farve kommer på. Og hver gang jeg skifter farve sender jeg Annette Danielsen en masse venlige tanker for at have lært mig strikkehæftning, for ellers er alle de ender for mig et uoverstigeligt problem for striber...

Farverne blev disse og de er bare ret fine synes jeg. Og jeg elsker at strikke i Arwetta, det er bare så lækkert garn.

I løbet af et par dage skulle jeg også gerne være færdig med Polaris trøjen, så I kan blive delagtiggjort i den...

Rigtig god weekend derude i strikkeland


2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Jeg er vild med de mange farver.

    SvarSlet
  2. Dejligt med tiltro til ens evner - trøjen bliver super lækker og farverne er jo bare endnu dejligere i virkeligheden :-)

    SvarSlet