lørdag den 15. januar 2011

Endelig færdig med Josephines cardigan, som ellers har fyldt temmelig meget i mit liv det sidste lange stykke tid. Og jeg har glemt at tage billeder :-( Men jeg skal nok få fat i nogen. Det holdt hårdt til sidst. 520 masker rib i 8 cm tager altså LAANG LAANG tid. Og det er faktisk temmelig kedeligt. Men resultatet var ualmindelig godt, og hun blev simpelt hen så glad. SKØNT! Nu ville jeg jo rigtig gerne vise jer den, men den skal altså nok komme.

Nu er jeg så i gang med mit kjoleprojekt.

Jeg er ved at strikke en kjole fra Drops (nr 125-1), men selvfølgelig (når det nu er mig) i lilla. Hjertet på maven laver jeg ikke. Da der i forvejen er 3 forskellige slags garn mixet på flere måder, synes jeg at det med hjertet bliver for meget.

Prøv lige at se det her midterstykke.
Er det ikke bare flot. Meget svært at se på billedet, men et rigtig flot snoningsmønster. Og kjolen er dejligt afvekslende at strikke i masser af dejligt garn.

I dag har jeg været på messe i Vejle. Åhhhh, det er fantastisk. Der er rigtig mange rigtig dejlige ting, som jeg har købt til butikken, og endnu flere som jeg ikke købte. Glæder mig helt vildt til det kommer.

Rigtig god søndag til jer alle. Jeg skal bruge den på en workshop med Annette Danielsen. Så bliver det da ikke meget bedre, vel :-)


4 kommentarer:

  1. Jeg havde ellers glædet mig til at se Josephines cardigan, men det må jeg have til gode :)
    Din kjole bliver SÅ smuk, nu er jeg jo så heldig at jeg har set den "live" og jeg kan bakke dig op i, at de snoninger er super flotte! Jeg vil glæder mig at til workshop sammen med dig i morgen, og så i øvrigt; tusind tak for dine søde ord på min blog, de varmer hele vejen ind!

    PS: Godt at der kommer Colorado i biksen, hader når jeg må "gå til fjenden" :-)

    SvarSlet
  2. God søndag. Det lyder som et godt program.
    Din kjole ser meget lækker ud.

    SvarSlet
  3. Hej Mette
    Tak for en dejlig søndag i dit og Annettes selskab :-)
    Kjolen er bare så smuk og billedet yder den slet ikke retfærdighed.

    SvarSlet
  4. Kjolen fra drops er bare super lækker , jeg har set den in reel , hos min lokale garnpusher . Jeg ville også vælge hjertet fra , så kan godt følge dig . Lilla farver hitter altid :-)

    SvarSlet