søndag den 23. januar 2011

Jeg har lært dobbeltstrik!!!

I søndags havde jeg jo workshop med Annette Danielsen, og det var jo som sædvanlig bare fantastisk. Tænk at så mange damer kan være så stille...

Lige siden jeg så dobbeltstrik første gang, har jeg vidst at det SKULLE jeg bare lære. Men sådan er det jo med så meget. Så var det jeg så AD's tørklæder med blomster og blade, og så var jeg helt solgt. De er bare så fine. Og nu kan jeg. Det er jo egentlig ikke så svært, man skal bare lige være med på systemet. Jeg synes, det er så fint, at det må være enhver strikkers ret at lære, så jeg har bestemt at holde en workshop i butikken.

Og da min stakkels pige er syg og sov hele dagen i går, og resten af familien var til fødselsdag, var jeg jo næsten nødt til at lave et eksempel, som skulle bruges til workshoppen. Så der var dømt fri leg. Det blev til denne lap, som måske ikke udmærker sig ved sin skønhed, men var supersjov at lave.
Og nu er jeg bare endnu mere hooked. Er spændt på, hvor længe jeg kan holde mig inden tørklædet kommer på pindene. Jeg tror, jeg starter med det med bladene. Eller blomsterne ;-)

2 kommentarer:

  1. Det er nu lækkert, at der stadig er nyt at lære:)
    Dobbeltstrik kunne være noget for mig....

    SvarSlet