tirsdag den 5. oktober 2010

Puha, sikke en pause




Hej igen.
Det er godt nok længe siden jeg har været på bloggen. Jeg har brugt det meste af det sidste år på min butik, først og fremmest med at få det til at blive hverdag og hele sommeren er blevet brugt på at udvide både lager og butik.
Se bare, hvor fint det er blevet :-)


Men nu skal bloggen skydes i gang igen, og det bliver den bedst med en give-away. Du kan vinde to nøgler helt fantastisk luksus, nemlig Silk Bloom Fino fra BC Garn i den skønneste lyngfarve.
Vinderen trækkes næste fredag (d 15. oktober).
Du deltager med et lod ved at skrive en kommentar, to ved at skrive en kommentar og linke til bloggen, og tre ved at skrive en kommentar, linke til bloggen og blive fast læser.

Personlig er jeg helt vild med Silk Bloomen. Den er så blød at jeg må tage mig sammen for ikke at ae hele lageret i stykker. Og glansen... Og farverne... Jeg kunne blive ved... Jeg ved endnu ikke hvad jeg skal lave i dette garn, men et eller andet skal helt sikkert snart på pindene.

Som sædvanlig har jeg gang i 1000 projekter. En kæmpe trøje fra Garnstudio i Polaris, som snart er færdig, en trøje til min søde niece, en fantastiske kjole (også fra Garnstudio), en babytrøje og lidt småting. Der skal nok komme billeder af det hele efterhånden.

Ellers er jeg helt høj i dag. Har nemlig netop lavet en aftale med Annette Danielsen, som kommer og holder workshop i min butik! Fantastisk. Hun er noget af det mest inspirerende jeg har hørt, og jeg er helt vild med hendes tricks og fiduser, for slet ikke at tale om den måde, de bliver serveret på. Det bliver d. 16 januar og jeg er allerede begyndt at glæde mig.

17 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage! Vil gerne deltage i din Give away med 2 lodder - er i forvejen fast læser:-)

    SvarSlet
  2. Så dejligt at have dig tilbage igen. Jeg er selvfølgelig med på alle 3 lodder ;-)Har skrevet d. 16/1 i kalenderen!

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne med 3 lodder, men hvor bliver man fast læser, kan ikke se det :0)

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt at I er så hurtige til at reagere. Violykke: Det gør man i toppen af siden. Den var væk (meget gennemtænkt, ikk), men nu er den der igen :-)

    SvarSlet
  5. Ih, hvor ville jeg gerne høre AD, hun er skøn at strikke ,-)
    Jeg er da med på din lille give-away.
    Fin butik, den må jeg vist have kigget nærmere på.
    Hvor melder man sig til fordraget??

    kh
    Jytte

    SvarSlet
  6. Hej Jytte. Ordene "workshop i min butik" i teksten er et link, så du kommer det rigtige sted hen :-)
    Ellers finder du det i butikken under "Inspiration og kits"

    SvarSlet
  7. Skøn butik du har, jeg vil gerne deltage med to lodder har lige meldt mig som fast læser :)

    SvarSlet
  8. Hej. Jeg er med med 2 lodder. Har lige meldt mig som fast læser. Hilsen Annette.

    SvarSlet
  9. HEJ
    VIL MEGET GERNE DELTAGE MED 2 LODDER

    SvarSlet
  10. Elsker bare farven lyng , den er så smuk . Vil gerne deltage of springer på som fast læser ....

    SvarSlet
  11. Smukt garn. Jeg hopper også med som fast læser og håber at vinde - med 2 lodder.
    kh Pia

    SvarSlet
  12. Lækker farve, jeg vil gerne være med med 1 lod - hilsen Conny

    SvarSlet
  13. Uh det garn er en drøm at arbejde med, jeg deltager med 2 lodder og krydser hvad krydses kan. :o)

    SvarSlet
  14. Hej
    Din butik ser rigtigt fin ud. Den må jeg huske næstegang jeg er "hjemme" i Østjylland. Jeg vil gerne deltage i din give away med to lodder. Har meldt mig som fast læser.
    Laura

    SvarSlet
  15. Lækkert garn - og en fantastiske farve.
    Jeg vil da gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  16. Skynder mig at smide tre lodder i puljen, og håber jeg lige når at være med :)

    SvarSlet