onsdag den 16. september 2009

Oops, I did it again...

To dage, to repræsentanter, og jeg kan jo ikke lade være, når jeg ser alle deres fine ting. Når jeg ser dem komme op ad indkørslen har jeg lyst til at råbe "neeej, gå din vej, jeg skal ikke have noget!!!!!!". Så kommer de ind og viser mig alle deres fine ting og så er det, at det sker. "Jeg skal have det og det og det. Og det der skal da også lige prøves af. Og nej, hvor er den fin". Og så er vi der igen. Men det er stadig lidt juleaften, når varerne kommer :-D. Og mon ikke der er nogen af kunderne, der har det ligesom mig.
Jeg har også udvidet mit strikkebibliotek med "Glamourstrik" og "klassisk strik" af Erika Knight og "På pinde og nåle" fra Politiken. På biblioteket fandt jeg "Strikkede dyr". Den er virkelig værd at kigge i, hvis man har et blødt punkt for nuttede bamsedyr.
Og jeg kom nok lige til alligevel at starte på noget nyt. Der var sådan en lækkert tørklæde i den ene bog, og det måtte jeg jo i gang med. Men nu skal jeg altså til at være færdig med noget...

1 kommentar:

  1. Det lyder sørme spændende! gad vide hvad der kommer af nyt????

    SvarSlet