torsdag den 22. september 2011

To-do/ta-da. Jeg er med.




Så dette her indlæg hos Westmose http://westmose.blogspot.com/2011/09/efterars-to-do-1.html? showComment=1316696513161#c6509133890210598266. Det var dog en fantastisk ide.

Hele konceptet går ud på at man i løbet af en uge skal blive færdig med et projekt, og så vise det frem på bloggen i næste uge. Og min MEGAdårlige samvittighed er min lilla kjole, som på 5. måned ligger og venter og venter og venter og venter i posen. Jeg er i gang med ærmerne, og det er altså ret kedeligt, så det er nok lige det der skal til. Så nu tager jeg den med til Fanø (som jeg tager afsted til om 2 timer sammen med Lykke og Camilla). Dejlig tanke, at den er færdig på torsdag. Undskyldningerne har været mange og forskellige. Der kom bestillingsarbejde, den var uden for sæsonen, måske passede den ikke..... Altsammen egentlig bare for at dække over at JEG GIDER IKKE! Men kjolen vil jeg jo gerne have.

Håber at se og hilse på rigtig mange af jer i løbet af weekenden.

6 kommentarer:

  1. hej mette
    ja så er det da bare med at få gang i de pinde og komme der ud af med den kjole, den skal nok passe kanon til dig, så jeg glæder mig til at se den på dig når jeg komme forbi din butik.

    god tur til jer alle

    SvarSlet
  2. Når jeg skal til strik-aften, er jeg ofte begyndt at tage noget af det strikketøj med, som er endt et stykke nede i kurven, for så er jeg sikker på at nå et stykke videre med de kedelige ting. De spændende projekter skal jo nok blive færdige selv og de ikke lige er med den aften.

    SvarSlet
  3. Jamen så er dette jo den perfekte mulighed - vi hepper på dig :-)

    SvarSlet
  4. Strikketøy og blogg skal da være hygge og ikke kilde til dårlig samvittighet?

    SvarSlet
  5. Din kjole bliver fantastisk; lige i mine yndlingsfarver.

    Dobbelt-hep fra mig, der glæder mig VILDT meget til at se dig i kjolen!!!!!!

    SvarSlet
  6. wow Mette. Den klæder dig !!! - du har da også gjort et eller andet ved håret !!

    SvarSlet